Wyniki badania satysfakcji uczestników kursów GWO za okres od stycznia do czerwca 2017 r.
Dane objęte analizą zgromadzone zostały w procesie cyklicznej ankietyzacji celem pomiaru satysfakcji uczestników wszystkich modułów szkoleń GWO.
Próbie badawczej zostali poddani Respondenci uczestniczący w szkoleniach w okresie od stycznia do czerwca 2017 r.
Badanie zostało przeprowadzone metodyką ankiet papierowych wręczanych wszystkim uczestnikom ostatniego dnia szkolenia po wcześniejszym poinformowaniu o dowolności uczestnictwa w badaniu. Treść stawianych pytań nie uległa zmianie co przy zachowaniu zróżnicowanego poziomu standaryzacji pytań, pozwoliło na uzyskanie wyraźnego materiału porównawczego. Podstawowym celem badania było pozyskanie danych niezbędnych do controllingu jakościowego prowadzonych szkoleń, a także monitoringu tendencji w kształtowaniu się oczekiwań Respondentów.
Na pytanie „Jak ocenia Pan/ Pani przygotowanie prowadzących do zajęć ?” 97% respondentów odpowiedziało „bardzo dobrze”, 3% „dobrze” natomiast odpowiedzi: dostatecznie, źle oraz bardzo źle nie znalazły zastosowania.
„Jaka jest Pana Pani ogólna ocena kursu?” (w skali od 1 do 5) z decydowana większość respondentów bo aż 96% wystawiła ocenę bardzo dobrą (5), a 4% badanych oceniło kursy na ocenę dobrą (4).
Na pytanie otwarte: ”jak ocenia Pan/Pani Ośrodek w porównaniu z innymi Ośrodkami szkoleniowymi” w przeważającej części udzielili odpowiedzi „bardzo dobrze” . Zgromadzony materiał analityczny pozwala również zauważyć, że Kursanci w ocenie porównawczej z innymi ośrodkami szkoleniowymi oceniają o ośrodek „dobrze” lub „ bardzo dobrze”. W pytaniach otwartych, w których proszono Badanych o uwagi i propozycje, Ankietowani nie wyrazili uwag.
Wyniki przeprowadzonego pomiaru pokazują utrzymanie się tendencji wzrostowej w poziomie satysfakcji Badanych co stanowi istotny wskaźnik potwierdzający prawidłowość obranych celów, a także wysoką jakość procesu ich realizacji.